niedziela, 8 listopada 2015

Pantera, Pieśń lasu,



 Maluję plamą i nie lubię konturów. W malarstwie uprawiam przede wszystkim malarstwo. 
  Ale moje piosenki są jak rysunki ostro zatemperowanym ołówkiem: precyzyjne, przemyślane, wykaligrafowane.      
  To szczególna odrośl drzewa mojej twórczości artystycznej, żywa aktualna, autentyczna. 
  Wszystkie piosenki były i są mi potrzebne - jak stonodze każda noga - właśnie wtedy, gdy je pisałam. Skomponowałam ich dotąd ok. 80. Teksty i melodia - moje.

                             Pantera




                   Kobieta 88. Akryl na kartonie, 70x50 cm.




                            Pieśń lasu



            Kobieta planeta Ziemia. Akryl na kartonie, 70x50 cm.




                                Ulica




    Matka z dzieckiem w chuście. Akryl na kartonie, 43x54 cm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz